sobota, 30. januar 2016

torta za rojstni dan




Čestitka za 61letnio, ki je oz. bo v dar dobila darilni bon za nakup kuhinjskega elementa, ki sem ga upodobila tudi na čestitki.Predal se priročno izvleče in v njega lahko "pospravimo" darilni bon, denar, ali kakšno drugo sporočilce ;). Na čestitki je tudi navihani pasji družinski član, ki radovedno vohlja za dobrotami na pultu...



čestitko prijavljam na naslednje izzive:
/rubysrainbow
                                                            wordartwednesdaye


                                                                  lilredwagon

8 komentarjev:

  1. Such a cool scene! Wonderful card. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo kuhinjo si naredila na čestitki :-)) Še posebej mi je všeč predal.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. my goodness, this is so cute!

    thank you so much for playing along with us at ruby's rainbow challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično izpeljano in krasno narejeno. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja pa iiiiii! Kako mi je pale tvoja lepotička segla v srce, ker je tako domiselna, drugačna, čisto ciljna in predal se prav izvleče? Ne vem sicer kako ti je to uspelo, pa gledam fotografijo... Če prav razumem, si ta odlični kuhinjski element izrezljala sama - zelooo lepo, kupila si me pa s tistimi rdečimi pikčastimi posodicami in ljubljenčkom, ki kuka za dobrotami. Odlična je, hvala, ker jo deliš z nami v Craftalnici! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasna, so mi zelo všeč take malo drugačne ideje, ki še niso videne in zelo lušen kuža
    hvala za sodelovanje pri Craftalnici
    lp
    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepa kuhinja, pa še predalček se izvleče. Zelo lepo in domiselno narejeno.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni je zelo všeč tvoj kuhinjski element in izvlečni predal. Super si jo sestavila. Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši